N
Naomi
7 giorni fa · Gezonde Recepten
peach en burrata en ik doe het de rest van de zomer elke week
Perzik. Burrata. Rucola. Klaar.
Oké er zit nog iets meer in maar eigenlijk niet veel. Wat geroosterde pijnboompitten, een scheutje goede olijfolie, wat vlokken zeezout en dan dat was het echt. Ik had een pot gefermenteerde gember staan — van die Japanse beni shoga — en ik dacht gewoon ff een klein beetje erbij en nou dat was eigenlijk het slimste wat ik in tijden heb gedaan. Die zoetheid van de perzik met dat zure en dan de romigheid van de burrata. Ik stond er zelf een beetje verbaasd naar te kijken.
Suki heeft de helft van de tijd op het aanrecht gezeten terwijl ik het maakte dus ik kon er ook niet zo heel lang bij nadenken. Gewoon snel samengooien en hopen. En het werkte. Best wel goed eigenlijk.

2 mi piace
4 commenti